Frallan

Efter jobbet i går åkte jag och Richard ut till Hedesunda för att käka hos mammsen och pappsen, pappa hade lagat till älgbiffar m. sås och potatis och till efterrätt blev det en fruktsallad, duktig far min:). Jätte gott.
Kikade även på "Ensam mamma söker", urlöjligt program tycker jag men det är ändå så himla roligt att titta på det. Jag måste bara kolla, var ju sista programet i går och dom valde ju sina "otippade" karlar.

Sen bar det av i snöovädret in till gävle igen, jag och Richard satt oss vid varsin dator och spelade tetris motvarandra + andra. Det är ju så himla roligt, har fan blivit fast. Usch nu drömmer jag tom om tetris hur jag kan sätta alla klossarna på olika vis. Helt sjukt. 
Blip.se

Vid 12 tiden hörde vi en katt Mjaoa för fullt utanför fönstret, det var Frallan (Hon som bodde här innan mig har en katt vid namnet Frallan som tror fortfarande att han bor här. Så han kommer till och från, hon som äger katten får komma och hämta honom varje gång. ) Men i går kväll var det jätte kallt, snöade och blåste + att en räv jagade honom som stog neraför och väntade på honom.  Inte ens när jag kom ut och fösöka shysa bort räven gick den, han låg bara kvar och lurade på stakars Frallan. Men Tillslut gick richard ut och fick bortt honom. Sen kom Helena och hämta sin Frallan. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0