Helgen är över..

Helgen blev kanoners ändå, lugn och skön.

Fredag: Tog bilen och åkte i väg till Uppsala för att hälsa på Fia, bodde jätte fint. Fick god mat , mös framför idol med massa nötter. Jätte mysigt hade vi det. Måste bli fler gånger nu bara:). Vid Elva satt jag mig i bilen igen för att bege mig hem till gävle igen, skulle upp och jobba på lördag så jag kännde det var bäst  att åka hem. Men jag blev bra trött, men klara mig galant hela vägen hem. TACk för en gör mysige kväll gumman!

Lördag: Första introt hos den nya kunden, allt gick bra faktisk. Och allt var mycket bättre en vad jag trodde. Så jag tror jag kommer att trivas, Hadie som jag jobbade med var mycket trevlig så timmarna gick fort medans vi väntade.

Efter jobbet gick jag hem, när jag kom hem la jag mig och sov ett par timmar. Var så himla trött. Vid Sju tiden åkte jag till Hemlingby och käkade med Richard och Eleonor, det bjöds på tacos. Gott! Vi kikade lite på tv, jag och Richard spelade kort, sen kom även Angelica och hennes kille Oscar hem, så då spelade vi allihop. Trevligt.

Söndag: FARSDAG! Andra introdagen hos den nya kunden, fick prova på mycke nya saker. Lite läskigt i början men jag ska lära mig galant känner jag. Fast det är ju mycket ditaljer men det kommer ju med tiden det också. Jobbade med Micke Martinells förra Tjej Sandra , haha det spelar ingen roll vart man är så är det någon koppling till nån. Så det fanns även en hel del att prata om där. Kul.
Efter Jobbet åkte jag till Richards och Angelicas mormor och tog en fika med Angelica och Anette:).
Sen åkte jag och Richard ut till Hedesunda för att gratta far min på hanns dag, åt även hemma hos framor och farfar. Mysig kväll. När Vi kom hem kikade vi på tv och spelade kort jag och älsklingen.

EN SUPER MYSIG HELG!

/ Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0