MAMMA MIA

Igår var jag ledig hela dagen, och den blev  väldigt lugn. Tog en lång promenad mitt på dagen, sov en stund, åkte hem till Richard och spelade Back packer , med honom och hans päron. Var riktigt längesen man sepla det så det var kul.
Käka lite mat, köttfärsås och spagetti. Sen tittade vi på MAMMA MIA, den är ju så sjukt bra. Riktig mys film:).

Idag, jag har inte hunnit gjort så mycket, eller jag har ringt ett samtal som sved lite iaf. Jobbigt. Men nu är första tiden bokad. Vi får se vad som händer. Jag lyssnar till ens vilja just nu. Inte på min egen. Men det är väl som det är... tydligen.
Vad händer resten av dagen? Finns inte ett skit att göra. Träna blir det iaf:).

Ha en bra dag / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0