Måndag kvällen

Så då var allt gjort för kvällen:

-Tränat (kom som vanligt i sista sekund, alla var redan inne i lokalen och uppvärmningen hade redan börjat, typiskt!)
-Handlat (Åkte till Konsom i andersberg och inhandlade lite att göra på middag också, lyckades inte hålla mig ifrån vindruvorna idag heller:P.
-Diksat (Bland det absolut tråkigaste sysslorna jag vet, men det måste ju tyvärr göras det också)
-Städat upp (Bor så litet men lyckas ändå stöka ner så otroligt mycke.)
-Lagat mat ( Idag står Kyckling & Ris m. en kall sweet chili sås)
-Duschat (I mitt mörka badrum, lampan fungerar inte, och jag har inte tagit mig i väg för att köpa ett nytt lysrör, eller det kanske är det att jag inte har råd:P hah)

Nu ska jag bara vänta tills Richard kommer hem från biljard tuneringen så vi kan äta tsm. Väntar även på att "Filip och Fredriks"  program ska börja, har totalt tappat bort vad det heter. Mitt minne är ju kort men bra;).

Trevlig kväll/ M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Boston tea party !!:D

2008-11-17 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0