Min idol!

Gokväll!

Dagen har flytit på helt okej, klart med mitt intro hos Patrik idag. Så nu äre bara att börja jobba. Efter jobbet blev det en stöd vila i soffan. Sen åkte jag upp till fjärran höjder för att gå på intensiv pass, det märks verkligen att vintern är här. Det börjar bli mycket mindre folk på passen. Inte för att jag klagar på det, det är verkligen skönare att gå på passen med mindre folk. Äntligen kan man röra sig hur man vill:). Den "oranga killen" håller ju sitt eget tempo, men han har fått med sig nån till snubbe . Ja det är verkligen pinsamt att titta på dem, men ändå lite små roligt. Haha.

Efter det svettiga passat åkte jag till Ica kvantum och innhandlade lite föda . det behövdes verkligen. Mitt konto har ju varit rätt tomt. Men nu är det iaf  på fyllt med den lilla lönen jag fått dena månad också.
Annars har det bara blivit käk och Mys med Richard:).

I morgon börjar jag jobba åt en cater firma, en aning nervös faktiskt. Hoppas på det bästa bara:).


Vill bara nämna att Gry Forssell är min idol, kanske hur skön brud som helst. Hon säger verkligen vad hon tycker, står men båda fötterna på jorden och sveriges skönaste radio röst , i like. Finns mycke man kan nämna, men hon är iaf min idol;)



God natt / Miranda


Kommentarer
Postat av: Jenna

Aaa nu är stjärnan Jenna back ;) Haha. Hoppas vi ses på skivis sen! Jajajajajaaa! Pussar

2008-11-27 @ 15:23:54
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0