Snö väder

Det mörka och grå marken var förvadlas till en vit fin matta av snö, skönt när allt blir så mycke ljusare. Man blir så mycket piggare och gladare. Inte för att just jag har kännt mig så, har varit mycke trött och seg dom senaste dagarna. Har ju förlorat så mycket blod + att jag inte käkar så mycke heller, har lixom ingen stor mat lust. Men nu blire bättre tider.

Igår på jobbet gick allt kanon, börjar faktiskt trivas riktigt bra:). Kollade på Brynäs matchen, segt att den blev så försenad men ändå starkt av brynäs att få matchen till 3-3. Man får vara nöjd:).
Efter jobbet tog jag en stros med Emma, fick lite frisk luft på lördagskvällen:). Sen kom Richard, vi spelade kort och sen mös ner oss i sängen.

I morse när jag klev utan för dörren möttes jag av en snö väder, kul väder att promenera till sätra i. Blöt om fötterna kan man snacka om. Nu sitter jag på "jobbet" är väl ett bra tag tills Putte vaknar. Nu är det bara att vänta...





Förlåt, jag älskar dig så otroligt mycke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0