Tröttsam lördag

I går kväll åkte jag ut till Hedesunda och umgicks med familjen och Morfar. Käkade gott, spelade kort och mös framför idol med massa gottande. Satt som fast klistrade framför tv och hejade på Alice. Jätte skön och mysig fredag kväll.
Natten blev väl totalt tvärt om, sov bara 1 1/2 h  och bara kaos..... tungt.

Idag var jag väldigt tidigt ute i gysinge, bakade på en del. Men fan vad trött jag har varit alltså, höll på somna när jag satt och käkade min lunch. Så dagen har till mesta del bestätt av massa gäspande. Ingen topp dag om man säger så utan en vädigt tröttsam lördag!

Måste ju berätta om min stora händelse ute i gysinge idag, haha.
Precis innan öppning stod jag och tände alla ljusen på borden när jag plötsligt hör någon knackar (rejälat) på uteplats dörren. Med ett ryck gick jag genast dit, och där stod farbror polisen. Först när jag fick syn på honom flög det så många tankar genom mitt huvud, vad har jag gjort? Har de hänt något? En klump i magen hann samlas på dom få sekunderna medans jag öppnade dörren. Polismannen presenterade sig vänligt och undrade om jag sett en man i 50 års åldern där i närheten? Det visade även en bild på mannen i frågan. men ingen jag sett vad jag kan minnas. polisen tackade för sig och och fortsatte sitt letande. Lite läskigt faktisk, man har ju ingen aning om varför de letade efter honom. hade han bara kommit bort? var  "farlig"? ja det finns ju så mycke tok nu så. Men mer fick jag inte veta under dagen. Och ingen oönskad man dök upp heller.


God natt / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0