Vad göra?

Igår blev det ett intensiv pass, alltid lika kul att gå på Jennys pass. Syster var med hon också, så det var kul:).Annars var det väl inte så stora händelser igår. Umgicks med Richard , kikade på tv. Jo, hanna kom förbi och käkade lite lunch med mig, trevlig.

Oscar fick ju körkort i går också, grattis!

Torsdag. Vad göra? Finns inte ett skit att göra, träna ska jag göra vid halv fem, skivstång. Hinner väl bli en promenad innan också. Men vad gör man annars?
Vill jobba nu, blir så less på PFV att dom aldrig ringer som dom lovat. Dom skulle ha ringt redan i Tisdags, någon framförhållning vill man ju ha. Inte att dom alltid ska ringa i sista sekund och boka in en.

Har ju blivit ett litet problem eller litet och litet, ganska stort om man säger så. Måste fixa ihop detta nu. vill inte ha någon prick. Fattar inte hur jag har kunnat missa det heller. Trodde verkligen jag höll koll på det, men tydligen inte. Det är ju som vanligt. Noll koll!

Nu äre dax för frulle! / Miranda


Kommentarer
Postat av: Hanna

PFV är värdelösa!

Dom ringer bara till en om man själv har ringt dit och tjatat på dom!

2008-11-13 @ 14:08:07
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0