Greta

Vilken Mardröm jag hade i natt, eller det var väl egentligen ingen mardröm just i drömmen. Men nu när jag har vaknat och tänker på människan får jag rysningar.

Det var jag och en person jag inte ska nämna namnet på vi kallar henne Greta . Jag och Greta blev av släppta på en lite ö i dalälven i hedesunda. Vi hade som mål att ta oss till fastland där någon kunde hämta upp oss. Vi skulle simma hela vägen och försöka hitta rätt. Jag ogillar verkligen personen Greta (Emma du vet) ,det är verkligen den falskaste jag "känner" men jag var så tvungen att vara så trevlig som möjligt. Man vill ju inte bli ensam ute på vattnet, jag tycker verkligen det är läskigt att vara på djuptvatten när man inte vet vad man har under sig. Poliser letade efter oss och vi skulle gömma oss det var lixom själva grejen. Men vi tog vi oss till Färkars Bron (Första bron till ön). Där blev vi upp hämtade av polishelikopter. Sen vaknade jag...

ja det va det i kortfattat format, sjukt hur man kan drömma. Det var bara Emma som nämnde personens namn i går när vi var ute på en  promenad. Sen ängnades hela min dröm åt henne. En mardröm kanske det inte var men en läskig färd med Greta. ;)



Nu snart ska jag i väg och jobba, börjar kl 10.00 som pers. Assist, jobbar till kl 15.00. Får se hur det går idag då. Men det ska nog flyta på bra ändå.

Ha en bra dag / M  

Kommentarer
Postat av: Emma

neeeej! haha.. föörlåt. bara för att jag nämnde de där, så typiskt att de ska fastna i de undermedvetna på nå vis! :(



haha, för övrigt gillar jag att du kallar henne greta ;)



nu ska jag göra mig klar för jobb, ringer dig när jag slutat så kan vi kika idoool! :)



2008-11-21 @ 11:34:28
URL: http://emmahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0