Vilken natt....

Kvällen i går ble väldigt lång, jag och zlatan tog en kvälls promenad genom bourlongen i mörkret. Sen satt vi framför tv han och jag och bara fördrev tiden. Försökte gå och lägga mig för att sova, men det gick inte. För mycket tankar flög runt i mitt huvud. Nu på morgon kvisten har jag fått nån timmes sömn, när jag kännde mig trygg. Men sen gick jag upp för Zlatans skull. Han vill ju komma ut han också. Idag kommer man väl vara helt sliten.

14.00 idag ska jag på ett möte, träffa en ny kund somjag kanske ska bli personlis ass. åt. Får se hur det går. Det känndes inte så bra när chefen ringde och förklara kundens läge, men man måste ju försöka innan jag kan säga något. Vi får se hur det blir med detta. Drömmde en helt sjuk dröm i "natt" (morgon kvisten) så det gör väl mig mer skraj. haha.

Sen på eftermiddagen hade jag tänkt att åka till Uppsala för att hälsa på Fia, ha mys kväll med henne. Kika på idol och äte något gott kanske. Ska bli riktigt mysigt och skönt. behövs nog pratas lite:).

/ Miranda (stor fiskarn;))





Jag behöver dig i alla lägen, fly inte från verkligheten. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0