60-tal & Fia med knuff!

Imorse när jag gick till jobbet och hade sällskap med sophie , hittade jag en ny väg hem till Eva. Mycke bättre och snabbare väg, innan gick jag runt hela sätra. 
Idag har jag och Eva varit på Tullis (Tullgården) och lyssnat på när en "tant" (om man får kalla de så;)) läst ur en bok om 60-talet, haha. Ja man får ju lära sig något nytt iaf. Kan ju behövas för mig som är så oallmänbildad. Eva slumrade till lite där och jag höll på jag med också kan jag erkänna;). Det blev även kaffe och smörgåstårta där, riktigt gott. Eva tog en match i "Fia med knuff" mot två tanter där, Eva vann;). Det är så himla roligt att sitta och lyssna på när dom sitter och pratar och diskuterar . Vissa gammlingar är ju så sköna. Eva skrattar hon också, Eva är ju bara 42 så det blir gammlingar för henne med. sen har vi pysslat med massa annat.
När jag sluta tog jag mig en prommis hem, sen till fjärran på pass. Efter det åkte jag hem till Richard och kika på hockey och käka. Sen blev det färd hem till mig, nu blire film.
  

Hoppas dagen varit bra/ Mirris

 Jag vill bort, bort till sooool och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0