Dagarna..

Ja gårdagen blev en bra dag;).. Jag böjade med att ta en lång och skön promenad i solen. Det var riktigt härligt väder.
Sen gick jag ner på stan med Sophie och kikade runt, och som vanligt slutade det med händerna fylld av kassar;). Jag och Sophie ska nog inte gå på stan tsm, vi trissar bara upp varandra till att shoppa ännu mer. Men det finns ju inte så mycket bättre än med nya kläder:). Sen blev det ett station pass på friskis, riktigt skönt. Men jag var matt i kroppen, alla baskilusker har inte gått ur ännu. Hostan sitter kvar..
Sen kom Richard och de blev mys framför tven.

Idag har man jobbat, hyfsat med folk ändå. Sitter hemma i hedesunda nu, ska förbi valbo med faster sen ska hon följa med mig på ett intensivpass, kul:).

Hej hej / Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0