El kabel

Jag och Faster Anna tog oss en tripp till valbo, hjälpte henne och hitta en jacka. Hittade en på Vero, skit snygg faktiskt. Hon blev rintigt nöjd. Själv hade jag tänkt att jag skulle köpa en el kabel till min dator, geom att jag har lyckats haft sönder den för x antal veckor sedan. Därför brukar jag vara lite off från bloggandet ibland, men Johan ställer upp och lånar ut sin han, det tackar man för:). Stakarn får inte ha data sladden för sig själv.. men brukar låna Richards också:). Ja men nu lär jag väl komma till saken iaf, Jo det fanns inte att köpa lösa utan dom lära special beställa från HP och det skulle kosta 800-900, WHAT?? Jo men kul utgift att lägga ut på en jävla sladd, näh. han sa bara att jag skulle kolla om det fanns nån kopia , ja ha? Vart köper man data-kopi grejer då? Någon som kan förklara det för mig?

Sen tog vi intensivpasset på fjärran, jag är fortfarande inte riktig frisk än känner jag. Inte alls lika på topp som vanligt.
Men det flöt på bra ändå:)...

Har precis tittat på Greys Ahatomy, bästa på hela veckan. Jag kan inte titta utan att det ska komma tårar... Nu blire att kika på "Världens härligaste män", premiär i kväll .

Tv / M


Kommentarer
Postat av: anonym

smart tjej som tränar om man e sjuk?

2008-10-09 @ 08:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0