En blöt jävla katt....

Vid halv 5 snåret var det någon som plingade på min dörr, jag gick och öppnade och med mina ögon fick jag sen människa men som mäst liknade en blöt jävla katt, de var ju Angeliva Forsling som hade promenerat från tåget till mig i spö regnet. haha. Man fick sig ett gott skratt när man fick se den syn iaf.
Hon kom på att hon ville färga håret så vi gasa på till Ica kvantum för att köpa färg, det blev chokladbrun färg. Jag laga även till lite kycklingsallad till oss båda, sen har vi färgat och donat.
Nu tittar vi på favvo programet Greys Anatomy, i like it!




Nu ska vi skölja/ M


Kommentarer
Postat av: angelica

din tönt! det är du som är på kortet som är överst va? hahahaha.

2008-10-01 @ 22:37:29
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0