Ett gott skratt:)

Jo nog kan man snacka om mycket folk på jobbmässan allt, knök fullt av människor. Man fick pressa sig fram mellan alla olika företag. Nån intresse änmälan gjorde man iaf. Men jag och Jenne gav upp ganska fort, begav oss ner på stan ist för att käka lite lunch. Det fick bli strömming och mos för oss båda:), riktigt gott:D. Sen gick vi och kikade runt lite på stan, mycket trevligt har vi haft. Man skrattar mest när man är med Jenna, me like!

 

Nu hade jag tänkt städa lite här hemma, får se om jag ska träna i dag. Bör vila känner jag, så hostan försvinner. Sen är det ju ett måste att kika på hockeyn, brynäs!

/M

Kommentarer
Postat av: Jenna

Man skrattar ihjäl sig när man är med dig. Men så har de ju varit ända sen vi började umgås i 1an :) Haha..



Höll på dö i skratt nu när ja klev ur din bil och du åkte iväg.. Haha herregudars!



Men du, snygg bild på mig! Jag ser ut som en padda!

2008-10-09 @ 17:12:24
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja samma här! Man blir glad resten av dagen, sitter och småler lite fult såhär för sig själv, alltid lika jävla kul! ;) haha. Ja vi lär börja ses oftare, helt klart. Tack för en jätteskojsig dag Mirris!



Jag blev lite lat i själen nu så nå gym verkar de dock inte bli :/ Jag taggar till SPINNINGEN imorn, Fan vad vi ska cykla! Cykla sönder hjulen på hojjarna ;)



PUSS

2008-10-09 @ 17:41:41
Postat av: JENNA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha ja samma här! Man blir glad resten av dagen, sitter och småler lite fult såhär för sig själv, alltid lika jävla kul! ;) haha. Ja vi lär börja ses oftare, helt klart. Tack för en jätteskojsig dag Mirris!



Jag blev lite lat i själen nu så nå gym verkar de dock inte bli :/ Jag taggar till SPINNINGEN imorn, Fan vad vi ska cykla! Cykla sönder hjulen på hojjarna ;)



PUSS

2008-10-09 @ 17:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0