Inflyttningsfest

Igår jobbade jag på ett bröllop i soldatkyrkan åt "Maria Hårsta catring" för första gången, riktigt kul var det. Timmarna gick jätte fort. Slutade vid halv 9, sen vare bara hem och sadla om för inflyttningsfest hos Johan. Emma och jag var där till 9, hade fixat inflyttnings pressent. Tror han blev nöjd;), även fast han råka ha ett glas i golvet så dom gick sönder. Det är tacken de:P, haha.
Det var trevligt , men sen pallra hela gänget ner på stan. Alla gick åt olika håll, dom flästa valde krogen. Men jag, emma och några till valde att gå till "churt street salon"  och tog en drink, sen pallrade vi oss upp till interpool och spelade lite biljard. Där tog kvällens galej slut och alla drog sig hemåt. Jag låg och väntade in Richard som hade jobbat hela kvällen, han kom vid tre tiden. Sen var det bara att mysa ner sig och somna in.. 
7  i morse ringde väckarklockan, de vara bara att kliva upp och bege sig till jobbet. Ja i det här dåliga vädret var det inte mycket folk hos oss inte, så de var väldigt lugnt.
Efter jobbet tog jag en tripp själv till valbo och tittade lite, sen ringde Angelica och Eleonor och bjöd på mat:), taco sallad. Riktigt gott... kikade på en film, men jag somnade som vanligt....


Haft en bra helg , tack för de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0