Kan inte bara livet vara en dans på rosor? Lekande lätt

Fan, nästan ingenting känns nå bra just nu. Fattar inte vad det är med mig. Gråten sitter fan i halsen dag ut och dag in. Ingen känns roligt, finns ingen lust att göra något. Huvudet bara verker helatiden också. Är det höst depritionen man har fått sig en känga avDet har jag verkligen inte lust med. Blir ju inte bättre när man får se och höra vad andra gjort som man verkligen inte vill se eller höra, orkar inte bli sur för det heller, men det tar verkligen hårt. Börjar man gnabba om det blir det till så stora problem, visst det är ju redan ett problem för mig, jag stör ju mig på det. Men dom "andra" skulle ändå inte fatta hur jag menar. Därför ligger bara problemet hos mig just nu och det gör mig less.

Kan inte bara livet vara en dans på rosor? Lekande lätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0