Karaoke

Det gick kanon att jobba i går med, jag gillart :). Hon som jag är hos är en jätte mysig tjej, går verkligen att prata om vad som helst.
Efter jobbet åkte jag hem och slängde mig i duschen och bötom, hämtade upp Chrille åkte vi ut till Sandviken, där var redan Richard och Emil på Kharma. Dom var jury på karaoke tävlingen, så vi satt där och lyssna hela kvällen. Två tjejer gick vidare, dom var duktiga:).. kom nog inte i säng för än vid halv fyra i natt..
09.45 ringde väckar klockan, tvättstugan! Så nu har jag hållt på pysslat med tvätten. Får smyga runt här i lägenheten för att inte väcka Richard. Nu ska jag nog försöka få i mig lite frukost:).

Frullis / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0