LINDA

Schemat har varit full proppat idag och kommer vara fullproppat:
  • Tvättat - Gick lysande, nu är allt reent:)
  • Ner på stan för att träffa LINDA
  • Luncha- Varma smörgåsar på coffe house
  • köpte biljetter till brynäs matchen
  • kika runt i alla affärer 
  • LINDA perca sig. - underbart att träffa min lilla tös igen, fanns så mycket att prata om så stunden på stan blev till en lång stund:).
  • Hem
  • Handla- Måste åka till ICA för att handla allt som jag behöver tills begravnings middagen i morgon.
  • Göra sig redo för hockeyn
  • Hockey- Brynäs- Södertälje med LINDA:).
  • SKOJ!!!


    Jo jag hade visst planerat in lite väl mycket innan jag insåg att jag måste styka en hel del greje :

  • Morgonpromenaden
  • Springturen
  • Titta på Hockeyn hemma hos Johan
  • Fixa maten tills i morgon

Det som känndes mest tungt att stryka idag vart verkligen träningen, känndes som jag VERKLIGEN hade behövt det idag. Men LINDA är hemma för en gångs skull så nu ska jag leva loppan med henne och försöka umgås så mycket det går. Känns rå skönt att veta att man har henne på hemmaplan just nu:).



Måste skynda mig nu för att klara av min lista:) / Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0