Min lördag.....

Lördag:  Började dagen med ett Intensivpass på fjärran, fortsatte med att inhandla lite grejer med Richard på Willys och Rusta, Det blev stor bak, bakde nougat kakor, kärleksmums, Sverige kaka och Chokladbollar. Hockey brynäs-luleå 2-4, vilken skit att dom förlorade men ett jävla drag i Läkerol arena, Elina kom, vi käkade, Richard drog till Jobbet, vi spelade kort, käka lite godis och tittade på Bäck, Riktig mys kväll har vi haft jag och Elina, alltid lika roligt att umgås med den tjejen. Har mycket att prata om;).
Nu ligger jag ensam hemma hos Richard, riktigt läskigt faktisk man hör vinden susa för fullt utanför, det blåse rejält i kväll.. Det är ett tag tills Richard kommer hem också, huha.  Får försöka somna nu en sväng. är riktigt trött, har sån himla huvudvärk, blir aldrig av med den. Blir lixom så jag känner mig febrig och hängig på samma gång, Vet inte om jag håller på att bli sjuk igen.

Nu ska jag försöka sova . God natt / Miranda Östblom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0