Sladd lööös..

Ja jag har inte kunnat lånat någon sladd så datorn har varit död ett tag, därför jag inte bloggat. Jag är helt sladd löös, Måste verkligen special beställa en sladd för 800 kr. Men det måste vänta för nu har jag inte råd med det.

Ja vad har hänt då? En snabb genomgång ska jag ta iaf;)..

Lördag- Jobba, hockey (Brynäs-södertälje), Bio (Rallybrudar) Mysig film, en hel del skratt.
Söndag- Jobba, Käka hos mamma och pappa, mys hemma.
Måndag-  PAPPAS födelsedag! Tvätta, Fick jobb som personlig assistent, fick mitt första pass som personlig assisten (13-21), mys hemma.
Tisdag-Morgon promenad, Mitt andra pass som personlig assistent 8-15, springtur i hemlingby, hemma kväll.

Personlig assistent-   Jag gillart, än så länge iaf;). Kunden jag har är rintigt mysig. Är tim anställd än så länge. Men det finns mycket timmar. har även ett pass i morgon. Hon var riktigt nöjd med mig så det var kul. Idag har vi vart och lyssnat på en kör och fikat sen tog vi oss en promenad ute i solen. Riktigt mysigt. Vi får se hur det går med allt, men ett tag kan jag allt hålla på med det. Har ju lite små jobb här och där nu så det är toppen!

Nu måste jag kila till tven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0