Vilket mörker..

Kl 07.00 och mörkret ligger fortfarande över gävle, vilket mörker! Inte lätt att pallra sig upp när det är helt svart ute. Men jag klarvade mig upp till sist. Sitter och äter min frukost nu (Fil m.russin,linfrön och flingor), ska göra mig klar snart och åka till jobbet. Ska jobba ute i gysinge idag, har en liten konferans på 4 p.

Igår var jag bara ledig, riktigt sköönt. Var med richard först heladagen sen åkte jag och hjälpte Emma och Amanda att köra hem sitt ny köpta marsvin. Sen tog jag och Emma en promenad runt i B-skogen, Efter det blev det ett Intensivpass för min del. När jag kom hem gjorde jag en riktig städning, som var väl behövd.  Fixa lite käk och mös med Richard:).

Nu måste jag skynda med /  M




Kommentarer
Postat av: Jenna

God morgon! :) Bara fint här med.. Ja, jag har väl tid lite närsomhelst så att säga :) Pussi

2008-10-21 @ 08:22:24
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0