1988-09-16

20
Ja då var man 20 år då, känns väl inte så mycke annorlunda;). . Men nu är man dom efterlängtade 20 åren:)... Telefon har pipit och ringte hela natten och morgon, tacka så mycket för alla gratulationer:D!  I natt på tolvslaget blev de lite skumpa med älsklingen, chrille och kim. Spelade lite kort , de var trevligt:). Nu ska jag försöka ha en toppen dag!


Ja som ni har sett har jag inte boggat på dom senaste dagarna men jag har faktiskt inte ens suttit vid en dator, har haft fullt upp med annat. tänkte ta en snabbgenomgång av helgens händelser.

Lördag: Richards pappas 50 års dag.
Jag startade dagen med ett intensivpass, alltid lika skönt. Sen begav jag mig till börshuset för att hjälpa till att förbereda inför Bosses 50 årsfest. Sen fort ner på stan för att hitta något att ha på sig under kvällen. Men som en yr höna sprang jag runt på hela stan och hitta inte en grej jag ville ha. Men tillslut köpte jag ett par jeans så tog jag resten som jag hade hemma i garderoben, de fick duga trotts allt. Sen hem för att slänga sig i duschen och göra sig redo för kalaset.
Festen var jätte trevlig, så jag var riktigt nöjd med kvällen:): Tom jag höll mig vaken ända till kl 4 utan att nicka till, det är riktigt bra gjort för att vara mig de;). haha.

Söndag: Sov ut till kl  12, sen åkte vi och plockde ihop allt efter gårdagen. Efter det åkte vi hem till fam. forsling igen och käkade lite rester, kikade på en film men jag och Richard somnade i soffan som två stokar. På kvällen åkte jag och Richard till interpool, spelade lite biljard:), jag lyckades faktiskt vinna en gång över richard:) (ärligt) , så då blev jag nöjd. Det blev en riktigt skön mys söndag.

Måndag: Richard klev upp kl 7 för att skjussa Eleonor och bosse till arlanda, dom ska vara i spanien i 10 dagar. Så vi blir väl här hela tiden antar jag. 8 klev jag upp , gick upp till spåret och gick 8km. Skönt med en morgonpromenad. Sen blev de fil och en stödvila. Halv ett åkte jag med syrran ner till friskis och gymma lite, körde biceps och triceps. Efter umgicks jag med Angelica och Hanna, åkte runt på lite ärenden. Hämtade bla, två kompisar till Angelica från båten som hon jobbar på. Jag vilka bloss säger jag bara, as packade båda två. Det var ju bara att skratta. Kl 18 åkte jag upp till fjärran för att gå på intensivpasset, de var svettigt kan jag säga men de är ju så skönt när man varkligen känner att man har tränat. Sen hem till forslings igen , jag och Jennifer lagade till köttfärssås och spagetti, de var gott. På kvällningen tog jag och e
Emsi en långpromenad , puma var med hon också (Richards kompis hund). Ja sen blev kvällen som den blev. Tolvslaget kom och jag fyller 20:)...

Jag får inte glömma och berätta vilken snäll lillasyster jag har , hon städade hela min lägenhet i går. Blev jättefint och rent. Tack älskade sis!

Vill även säga att Richard är underbar!

Tack för mig ,heeeeej / Miranda


Kommentarer
Postat av: sophie

Grattis igen gumman :)

2008-09-16 @ 12:35:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sophieahgren
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-16 @ 12:40:16
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis på 20-års dagen ;D

2008-09-16 @ 15:34:55
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis grattis =)

2008-09-16 @ 18:32:02
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis smulan! :) Nu är du ingen teen längre :P

2008-09-16 @ 18:32:32
URL: http://emmaahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0