Det var den dagen de...

Ja i morse ver det rätt segt att försöka ta sig upp från den varma sängen, snozen åkte på bra många gånger innan jag betämmde mig för att kliva upp. Precis när jag var redo och skulle hoppa in i bilen och dra i väg mot gysinge plingar telefon till och de var ett sms från gull ungen Elina:), hon var på  väg till bussen så jag erbjöd skjuss och hon tacka gärna ja:), alltid MYCKE trevligare att ha sällskap, plus ett trevligt sällskap;). Släppte av henne i hedesunda så fortsatte jag min färd vidare mot gysinge. Det var riktigt rusk väder i morse med till lunch sken solen upp iaf.. På eftemiddan kom Emma och hälsade på , bra go den bruden;) satt sig på en buss enda från stan för att göra mig sällis dom sista timmarna, TACK puman;). Efter stänging åkte vi till valbo och kikade en snabbis, visade Emma jackan från MQ. Hon tykte också den var snygg, jag måste ha den. Hängde undan den så nu hoppas jag mamma köper den till mig i födelsedags pressent.
Sen skynda jag mig i väg och gick på Intensivpass, gick riktigt bra till en början men började känna mig ur i mitten av passet fick gå ut en sväng, vet inte riktigt vad som blev tokigt. Mått en aning illa nu på kvällen. Ja kroppen lever ju sitt eget lilla liv.
Kollade in Idol i kväll också, lite små roligt att titta på:). Nu ska jag krypa ner i sängen för att ladda om batterierna till den nya dagen i morgon.

Natti natt / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0