Emma

Ja nu fick det bli en morgon blogg igen, hade något att göra hela kvällen i går. Direkt efter jobbet åkte jag upp till spåret med johan och sprang 5:an , de var skönt. Han pratade så grymt hela vägen så de vara bara att lyssna och lägga till nått ord ibland, haha. Efter det åkte jag hem till Emma, vi fixade lite käk (riktig mat;)) kyckling och ris fick de bli. Sen låg vi och kollade på "vem  kan slå Filip & Fredrik" och käkade vindruvor, dom där två killarna är ju så sjukt sköna och tattiga emma och jag garva mest hela tiden:P. Sen på senheten begav jag mig hemåt, Richard kom efter han hade jobbat också. 

Nu är man redo för att bege sig till jobbet, får se hur dagen blir idag då. 

Mors / Mirris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0