En ledig lördag

Första lediga lördagen på riktigt länge känns det som, har varit tok skönt. Fast jag var ledig hade jag ställt klockan, skulle upp och träna. Gick på Intensiv passet, riktigt skönt att starta lördagen med träning och sen veta att man har hela dagen framför sig:). Efter träningen cyklade jag hem till Richard, käkade lite mat och bara låg och mös i soffan framför tven. 
8 tiden åkte jag och hämta upp Sophie, vi åkte och köpte mat på Kina på söder tog med oss hem till sophie och käkade, riktigt gott. Sen har vi bara suttit hemma hos henne och prata massa goya, var ju ett tag sen sist så vi hade mycket att ta igen;), alltid lika trevligt. Måste bara bli kortare mellan gångerna vi ses nu. Har haft en mysig kväll med Sophie, tack för ikväll tjejen:).
Nu ligger jag här i min säng och ska försöka sova snart, man ska ju upp och jobba i morgon. Börjar kl åtta så det känns lite tungt faktiskt. Richard är och jobbar så han kommer inraslandes här vid tre tiden när man ligger och sussar som bäst, men alltid lika mysigt att ha honom bredvid:).

Just de en sak har jag glömmt att berätta , eller glömmt och glömmt har bara varit lite dålig på att blogga, för lat kanske. Men iaf, i fredags på jobbet kom två tjejer från svt och ville interjuva mig om myggen i gysinge och hur det har drabbat vårat kafe i sommar. Ja och nu är det ju så här, alla som känner mig vet vilken skräk jag har för allt som har med att stå framför människor och prata, Har inte gjort en ända redovisning när jag gick i skolan , jag vägrade och de var ju där jag fick mina IG. Riktig skräk har jag, måste varkligen få bort den. Dom lyckades iaf få mig att svara på nån fråga inför kameran, darrade som ett annat asplöv men lyckades stamma ur mig några meningar iaf. Det sändes i går kväll 19.15 på svt nyheter abc. Undre hur det där blev jag. Hoppas dom tog bort min del. haha. Ja det ver min skräkupplevelse i fredags iaf.

Nu blire kväller. Natti natt / mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0