Febran

Ja då var man sjuk igen... började känna mig mer och mer hängig på eftermiddagen, började kallsvettas och var jätte varm. Jippi ,det var febran som hade kommit. Skulle egentligen åkt upp till spåret men jag fick hoppa över det idag, är verkligen inte pigg. Åkte hem till Emma ocn snackade lite ist. Sen blev de ljus party för hennes del och jag åkte hem och tog ett bad och löste sudoku. 
Vid sju kom Richard och hämtade mig, vi åkte ner på stan. Käkade på mingel och sen blev det bio "TROPIC THUNDER", den var helt okej. Rolig iaf ,men ingen jag rekomenderar att se på bio kanske. Jag vill se "Patrik 1,5".. de får bli nästagång:)...




Nu ska jag mysa ner mig med Richard och titta på scrubs....

God Natt på er/ Miranda


Kommentarer
Postat av: Emma

Puman du får sluta lösa sudoku hela tiden. de är för många vuxenpoäng + att du kanske blir smart ;)

2008-10-01 @ 00:03:00
URL: http://emmaahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0