Korpen

Ja då har man tagit sitt första och sista pass på korpen iaf. Nu fattar jag hur folk kan tycka att spinning är så piss tråkigt, för de var verkligen de där passet. Nu kan jag säga att friskis är bra BRA ändå:). Jag fortsätter helt klart på friskis, spinningen där är riktigt kul. Men nog var det jobbigt på korpen, men inte kul. Det ska vara KUL att träna:).
Efter det tog jag och emsi en lång prommis, sen åkte vi och handlade. Laga till lite käk, så kom Richard och kim sen. Nu sitter vi allihopa och spelar buzz, jag är verkligen dålig. Är nog bland de mest oallmänbildade människorna i hela världen. Nu ska jag vara lite social.

Hej på er! / Morris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0