Lunch?

För det första får jag tacka alla förstående som här kommentera min helvetes böter, alltid lika roligt att få kommentarer. Ja nu är det lunch time, magen har börjat prata lite smått. Var ju ett tag sen man åt frukost. Men jag här verkligen ingen lust att äta, så himla trött på maten här på jobbet. Och igen matlåda fanns ju inte direkt , genom att jag lever på fil just nu. Haha. Kanske får bli fil till lunch nu också eller peppar lax och ägg. Det brukar ju alltid gå ner. Får nog bli så. Kan ju inte bara mata magen med fil heller. Hej så länge/Miranda

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas lunchen smakar oavsett vad du valde att stoppa i magen!

2008-09-11 @ 12:33:39
URL: http://idoehood.blogg.se/
Postat av: sophie

vad tråkigt med bötern gumman, tycker synd om dig. så typiskt att det ska drabba en.. hörde att du skulle träffa elina imorgon, ses alla tre? :) Puss o ha en bra dag :)

2008-09-11 @ 13:16:34
URL: http://www.metrobloggen.se/sophieahgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0