Måndag med nya tag...

Vecko starten blev bra.... vaknade vid 9 tiden någongång, drack en kopp kaffe och löste en sudoku. Vid 11 tiden åkte jag upp till hemlingby spåret och gick 8 km. Jätte skönt väder, solen lös och från hörlurarna kom härlig musik. Det var bara att luffsa på för sig själv och låta tankarna flöda:). Efter det åkte jag till kvantum och innhanlade det som behövdes. När jag väl var hemma gjorde jag en god frukt drink i min blender, riktigt gott. Sen la jag mig i badet med en ansikts mask och bara mös. Vid 4 pallade jag mig ner på stan för att hjälpa Johan hitta en jacka, det blev en på sea fun. Riktigt snygg. Jag gick även in på Åhlens och hälsade på min kära Emma , köpte en mössa av henne också. 7 var jag på ett intensiv pass på fjärran, skönt att svettas. Sen fort hem och käka lite. Men nu sitter jag hemma hos Johan och kollar på hockey. Brynäs leder nu med 2-0 , måste kika vidare...

/ mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0