med STORA steg...

Morsning! Nu börja helgen närma sig med stora steg, inte för att jag brukar uppskatta helgerna genom att jag bara jobbar på dem. På söndag är jag ledig iaf;). Jobbardagen blev lång i går 7-18, hade först en betällning på morgon sen en på kvällen och emellan var de bara lite strö folk. Hinner lusläsa en hel del tidningar. Efter jobbet blev de lite strul, orkar inte berätta . Det vara så mycke tårar som kom just då, as jobbigt. Men de har klarat upp sig. Sen åkte jag hem till Richard, kollade på idol. Sen betämmde vi oss för att åka hem till mig ist, kolla på "vem kan slå Filip och Fredrik" så underbart härliga killar , jag skrattar helatiden . Så sjukt tattiga! Det var mysigt att få umgås med älsklingen en kväll, var ju ett tag sen vi umgicks. Nu snart ska jag iväg till jobbet , har ingen lust alls vill bara ligga kvar i sängen och gosa ner mig. Men man får ju pengar , och det behövs VÄL kan jag säga. Har ju inte löst de med böterna än heller, åh vad det förstörde min dag igår alltså. P-vakt är något som måste utrotas!


Ha en skön Fredag! / Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0