Min tå...

Ja nu sitter man här igen... och dagen har flytit på helt okej:). Gjorde väl en lite dum grej på kvällningen kanske, jag gick på intensivpasset fast jag inte kännde mig nå kry. Men jag orkade på bra och svetten flöda. Orkar inte gå och ha något halvdan förkyldning så jag gjorde en 50/50 , antingen blir jag riktigt sjuk eller så blir jag piggare. men hittills har det inte gett någon resultat. Är bara matt i kroppen och hostar på...

Efter de kom Emsi och hälsade på, vi åkte till kvantum och handlade lite käk som vi lagade till (mäster kockarna), sen kom sille och käkade med oss han också. Kikade på tv och snacka massa skit. Gjorde även goda frukt drinkar i min nya Blender (mixer) som jag fick av Emsi i födelsedagspresent. Riktigt nöjd och ett stort + att den var rosa:).



Jo med tanke på min rubrik ikväll så måste jag bara tala om att jag snitta min tå i badkaret i kväll, blodet bara flöda. Ja är man inte försiktig med rakhyveln kan de gå riktigt illa. Blev blod i hela badkaret.

 


Ja nu kom Richard förbi, blir väl bara mys framför tv skulle jag tro. Skönt:).

Natti natt/ Mirris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0