Noevas grevinna

I dag sov man ut till tolv.. sen blev det städa med Richard (otroligt).  Sen blev det lite käk. På eftermidagen åkte jag och hämtade upp Emsi och vi gled ut till Noeva för att rensa ogräs. Emma är ju såkallad Noevas grevinna ;).. haha. Vi lyckades göra allt rätt fort men så bra vet jag inte om det blev. Nått strå blev väl kvar, men grabbarna på neova tycker nog att de dög bra. Ozzy var ochså med där bland oss.:). Efter ogräset blev det en tripp till häsen för att gratta farbror Nicklas som fyller 40 år idag.  Nu hare jag precis bakat en paj åt Richard, Chrille och kim så nu ska det bli en film. Mys, känner mig inte så pigg har varit hängig hela dagen, känns som de är sjukhet på G:S. Vill inte vara sjuk just nu, hatar det verkligen men det är väl Richard som hjar lyckats smitta mig.




OZZYEmma rensa för fullt.

En riktig karl hand;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0