en tanke...

Nu har jag vilat en stund.. men fortfarande huvudvärk, ska nog ta mig ut i solen på en skön promenad och rensa tankarna lite.  Är en del som behövs rensas bort från mitt huvud just nu. Men det finn en lite pärla som behöver det mer än mig, tankarna behövs verkligen få rensas, få bort dom, du klarar dig, ensam är stark, jag finns här och jag älskar dig!
Ibland funderar man hur vissa människor tänker i huvudtaget, om dom ens tänker. Det är så mycket dubbelmoral så det finns inte. Men visst alla har även sina bra sidor, men dom dåliga tar över för stor del i det hela. 






Prommis / Miranda


Kommentarer
Postat av: Emma

vad gullig du är sweetie!

är så glad att jag har dig gumman.

älskar dig!

2008-09-30 @ 22:04:59
URL: http://emmaahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0