så kan de gå...

Ja vad ska man säga, jag är en aning KNÄPP iaf. Så mycket kan jag säga. Idag när jag gick på stan, gick jag bara in och köpte en ny telefon en sony eriksson w980. Nog att jag hara velat haft en sån ett tag och så fick det tydligen bli också. Kanske inte var det bästa för ekonomin just nu men det böhövdes kan jag säga. Min andra har ju börjat balla ur totalt. Men jag måste erkänna att jag trodde jag hade betydligt mycke mer på kontot än vad kontoutdraget visade för mig idag. Fick en stor klump i magen. Hur ska jag klara detta? Ja nu blire fil som vanligt igen då, haha.
Ska snart iväg och träna, idag blire intensivpass igen. Sen vet jag inte vad som händer faktiskt.

Nu blire fil time;P.

Hej hej / Miranda

Kommentarer
Postat av: sophie

så du köpte en lika telefon som mig :) kul. hoppas du tycker om den

2008-09-10 @ 17:13:39
URL: http://www.metrobloggen.se/sophieahgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0