SEPTEMBER!

Ja då är vi inne i början av dom mörka höst månaderna, och jag trivs än så länge. Man har en annledning till att få sitta in ne och glo på en film, dom mysiga höst kläderna är de fullt på drag i alla butiker, känner lusten att träna. Och September är ju den månaden jag föddes i, den 16 september 1988. Så kalas kommer det att bli:).

Annars i dag har jag varit ner på stan helt själv, rätt skönt men en aning tråkigt faktiskt. Hittade en skit snygg jacka på MQ, måste ha den. Men ekonomin skriker NEJ, så jag får önska mig den i födelsedags pressent ist, så de passar ju bra ändå. Nu har jag precis käkat, pasta med kyckling. Väntar på att mamma ska komma för hon har lovat att följa med och kolla på ett par bågar, måste verkligen ha glasögon nu om jag vill slippa den ständiga huvudvärken.
16.50 ska jag på ett spinning pass på korpen, ska gå en provgång där i dag för att se om jag vill köpa kort där ist. Vill komma ifrån friskis nu, blir så mycke folk. Men ska iaf fortsätta gå på gympa passen på friskis ändå. Tänkte gymma och gå på spinning på korpen om de verkar bra, men de tror jag nog. Kul att testa något annat.

heeej heeej heeeej / mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0