Svampens dag


Nu har ännu en dag gått och den börja lida mot sitt slut, eller slut och slut de har blivit kväller iaf. 07.45, var jag i hedesunda och hämtade upp jossan. Gjorde klart allt innan öppning, fick även veta att de var svampens dag  där ute idag. Så de har varit en hel del med folk idag faktiskt så det var kul, hade även ett 70 års kalas på 25 pers med mat och tårta. Så de har varit full fart där ute. 16. 45 var min och Jossans dag slut.
Efter jobbet pallade jag mig upp till spåret, bagav mig ut i 5:an först sen sprang jag 2:an och som nervarvning gick jag 3:an, riktigt skönt:). Nu Blire mys framför tven med lite godis:).

Hej hej / Mirris

Kommentarer
Postat av: sophie

fan vad du tränar mycket gumman :) du är så duktig.

Ska du med på sats något i veckan då? :)puss o kram

2008-09-07 @ 21:39:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sophieahgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0