Systemet!

Ja då har man vart 20 i två dagar;), och livet rullar på som vanligt. Inget som känns något anorlunda förutom att jag kan gå in på systemet och där var jag idag. Nu är man vuxen;) haha. Känndes nästan somjag gjorde något olagligt när jag gick där och kikade på all sprit i hyllorna plus att de känndes som jag hade tusen ögon på mig. Stolt visade jag upp mitt legg i kassan självmant:).

Födelsedagen:  Jag helt klart nöjd med min 20 års dag, det är ju inte direkt som när man var liten. När all pirrade heladagen och man var på rosa moln heladagen, Hela familjen kom och sjöng på morgon och man fick fika på sängen. Nej nu när man blir "gammal" får man praktiskt taget göra allt själv. Inte kom nån och sjöng för mig inte och gav mig fika på sängen. Jag klev upp i den vanliga vardagen och gjorde mina sysslor. Men det som förgyllde min dag var ju alla underbara vänner och bekanta som ringde och smsa gratulationer, tack ännu en gång. 
Mitt på dagen kom Richard med en stor bukett rosor (jätte fina) och pressentkort i valboköpcentrum från hela familjen (TACK!), så nu kan jag shoppa loss:). Älskar dig!
På eftermiddan åkte jag och richard ut till gysinge och bakade lite fikabröd till kvällens gäster.  Jag firades ute i hedesunda av familj och släkt, alltid lika mysigt. Fick jätte fina pressenter, super nöjd. Tack allihopa!  

Gårdagen: Tog en rask morgonpromenad på 9 km uppe i hemlingbyspåret, alltid lika skönt att få frisk luft på morgon. Vid lunch tid åkte jag och Angelica ut till valbo och käkade lunch, kikade runt och köpte en pressent åt kusin Amanda som fyllde 6 år i går. Syster kom ut hon också så hon åkte med oss ut till hedesunda och grattade Amanda, hon var nöjd med presenten. Gullungen min! 19.00 vare dags för ett intensivpass, svetten bara flödar. Känns verkligen att man får träna. Sen blev de käk och mys med Gelisen :).

Dagen i dag:  5.00 ringde alarmet på mobilen, alltid lika jobbigt. Snozade till kl 6, då jag äntligen betämmde mig för att palla mig upp på min morgonpromenad. Blev en prommis på 45 min, sen fick jag skynda mig ut till jobbet. Hade ett konferens gäng där i dag som jag fick fixa fm. fika, lunch, em.fika åt. Sen vare bara att palla sig hemåt,  åkte med Angelica till hälsocentralen och sen lite andra ärenden. Nu sitter jag här hemma hos forslings har precis varit ute på en springtur i hemlingby spåret, blev 5 km spåret idag. Tog ut mig lite extra , ska försöka få lite bättre tider. Nu blire lite käk med Angelica och lite tv mys skulle jag tro. Sen har jag en kvällspromenad inbokad med Sophie:).


Heeej heeej / Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0