Trötter...

Passet gick helt okej idag, kännde mig inte i form. Trött i kroppen och allmänt hänging, men jag tog mig igenom passet galant ändå. Fast det vara en hel del motgångar under passets gång. 
Sen blev det fart hemåt, kikade på Idol. Vilka människor det finns alltså, man kan ju bara skratta men de blir ju så pinsamt iblan . Tog mig nyss ett härligt bad och nu ligger jag framför tv:en och kollar på American pie på kanal 6. Ska bli skönt att lägga sig till rätta och vänta tills man faller in i drömmarnas värld;), är riktigt trött.

God natt / MÖ




En fundering
Det finns en sak som driver mig till vansinne varje gång, hela situationen är helt sjuk. Har pratat med mina vänner och dom tycker precis som jag, dom tycker tom att det är värre. Genom att jag är mitt uppe i allt och bara får finna mig i det.  Vet inte hur länge man ska palla med det heller, men de står mig upp till öronen just nu. Allt är bara så skummt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0