Full fart...

God Morgon!
Gårdagen på jobbet gick bra, små pyssla lite hela dagen. Baka, städa ur skåp och bara inväntade stängning. Plus att jag fick 4-5 besköp av konstnären som är hos oss och har utställning, börjara faktiskt bli en aning rädd för honom. Han är sliskig och ställer massa konstiga frågor, han säger att han kan hjälpa mig och nå mina drömmar ( Jo men hörrröö, lycka till) , haha. Ja och otrevlig kan man ju inte vara heller. Han fråga om jag ville sitta ner en stund och ta en kopp te och prata, så de var bara att sätta sig ner de (obehaglit). Men han är säkert sån i allmänhet.
Efter stängning åkte jag in till gävle, hämta upp Emma . Vi åkte ner på stan för mina glasögon var klara i går, men jag fick inte hämta ut dom (suck), mamma lära vara med och skriva under kvitto. Blir så less, men får dom i dag ist. Sen vare bara raka spåret upp till fjärran för intensivpass. De var Tove som hade passet, mycke styrka. Så de känndes i musklerna. Efter passet åkte jag och hämta upp Angelica (JAG har lyckas fått henne köpa ett friskiskort) för att åka upp ännu en gång till fjärran men för att nu gå på ett Medelpass. Har ju lovat att jag ska följa med henne om hon skulle börja:). Hon var duktig, knata på så gott hon kunde. Lite små kul iblan, men visst vare skönt att få svettas gela;)?
Efter det passet begav jag mig hemåt, käka min middag, en tallrik fil. Börjar bli lite små less på mig själv faktisk för jag vill verkligen inte ställa mig och laga mat till mig själv. Så himla tråkigt, och man ska vara så kallad kock. Bra Mirris.
Sen ist för att ligga hemma kvar i soffan, bestämmde Emsi och jag för att ta en kvälls promenad, alltid lika skönt att gå av sig allt slagg som samlat sig under träningspassen. Gick hälsansstig genom bourlongen , vände när vi fick se två full vuxna karlar med en hund som skällde i mörkre. Vi blev lite små darriga, man vet ju inte vad de finns för människor i mörkret nu längre. Men vi knata på och gick en annan slinga. Sen åkte jag hem till älsklingen och mös, slumra in rätt snabbt.

Nu lär jag nog gå och göra mig redo för jobbet, ännu en seg dag på jobbet närmar sig. Men jag ska nog htta på sysslor som får dagen att rulla..

Ha en härlig dag i det plask våta vädret/ Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0