Bra där.

Idag har vi faktiskt vart riktigt duktiga jag och Richard, vi har fått sjukt mycket gjort.

Vi har:

- varit till revisorn och fått färdigt med alla papper till alkohol tillståndet
- varit till skatteverket och lämnat in papper
- Åkt till sandviken och träffat Alf som har hant om egen kontrollen
- Varit till kommun och lämnat in alla papper om alkoholtillståndet
- Åkt till klövernäs och tittat på serverings och kock kläder
- vart och kika efter lite matreial.


Så vi kan vara nöjda med våran dag idag:), jag har nog aldrig suttit i så mycket mötet som jag har gjort under dom här tre veckorna i hela mitt live, det nya livet gumman:P (bara att inse)


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0