Dagens motion är avklarad.

Jag tog mej en promenad upp till hemlingby så jag skulle slippa sitta och vänta på grabbarna tänkte jag, men dom hade ännu inte hunnit kommit upp när jag kom fram. Så jag gick först 1 km, men ännu ingen som kommit. Så då sprang jag 2,5 km spåret, sen 2 km spåret sen 600 m spåret och till sist gick jag 1 km igen men dom hade fortfarande inte kommit. Så då började jag gå hem igen, seg propparna nummer ett. Men jag mötte dem tillslut på vägen , Richard och Kim. Jag frös så otroligt , så jag åkte med dom upp igen till hemlingby och tog sen bilen till systemet och innhandlade vin till kvällen:).

Nu sitter jag hemma och ska laga lite mat, det blir pyttipanna med stekt ägg och rödbetor:).





Heeej så länge / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0