Ett hopplöst fall...

ja ett hopplöst fall är tydligen jag i dag, jag lyckas då fan med ingenting, nu när jag hade suttit och försökt knåpat ihop en bra annsökan till ams i 2h , Eleonor och Helena tyckte den var riktigt bra men inte Richard. Så då tyckte jag han fick skriva den själv, så slipper han klaga på mej. Jag kan ju inte påstå att jag är något proffs på detta utan tvärt om men jag gjorde ett försök iaf.

Så här blev min iaf:


Gysinge Wärdshus ligger precis intill Dalälven i en underbar miljö där vi driver restaurang, hotellverksamhet och har ca 100 sittplatser inomhus och 37 hotellrum.


Vi söker DIG med nytänkande, som tillsammans med oss vill utveckla Gysinge. Du ska ha erfarenhet som köksmästare, kunna laga mat från grunden och ha ett ekonomiskt tänkande, både kunna laga A lá carte och husmanskost, samt ta hand om våra inköp. Vår ambition är att jobba med närproducerade och ekologiska matvaror. Vi vill att alla våra medarbetare ska trivas tillsammans, ha kul tillsammans, vi söker dig som vågar satsa och är villig att ta egna initiativ.   



Vi är två unga människor som precis tagit över Wärdshuset och tillsammans med den nya fastighetsägaren av Gysinge bruk vill vi utveckla och förnya hela området.



Gysinge ligger ca 5 mil från Gävle, 14,6 mil från Stockholm. ( För dig som kan tänka dig att bo i Gysinge, kan bostad erbjudas. )


Man kan ju inte lyckas med allt;).... som sagt ett hopplöst fall.
Tänkte fortsätta röja här i lägenheten ist, den kan man ju inte misslyckas med iaf.


HOPPLÖS!



Sitter med dörren öppen och hör den underbara trafiken sok kör som galningar förbi:P. Vädret är ju härligt iaf.


Kommentarer
Postat av: blivande matgästen

det var bra, javisst. Men istället för att skriva såhär; Vi vill att alla våra medarbetare ska trivas tillsammans, ha kul tillsammans, vi söker dig som vågar satsa och är villig att ta egna initiativ.

Skriv istället: Vi vill att alla våra medarbetare ska trivas och ha kul tillsammans. Vi söker dig som vågar satsa och ta egna intiativ.



Därmed upprepar du inte "tillsammans" 2 ggr vilket kan uppfattas som tjatigt. annars jättebra, hoppas det kommer gå bra för er :)

2009-04-28 @ 15:01:50
Postat av: syster!

lät bra de där mirris :) så duktig så !

2009-04-28 @ 16:31:54
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Annonsen lät grymt bra, skulle söka direkt om jag vore kock;)

2009-04-28 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0