Flyttlådor

Nu är en hel del ner packat i flyttlådor, men har fortfarande sjukt mycket kvar.Usch stada ur varje vrå är ett heldags göra också. Inte roligt att flytta, man har ju så mycket skit.

Tilla alla er (JENNA) som undrar vart jag/vi ska flytta så är det ut till gysinge, vi ska bo i en av våra lokaler så länge. En rätt bra omställning faktiskt, från gävle till gysinge. Men det är bäst så, slippa allt åkande.

Ikväll har jag tänkt att bege mig ut på en springtur, blir nog upp i hemlingby eftersom vi ska hem till Richards familj i hemlingby på mat:) det bjöds på fisk i kväll så det ska bli riktigt gott:) sen får vi se vad kvällen visar.

/ Miranda




(Till Jenna
: Jag kan ju inte svara i din blogg när du har lösen på den:P. jag glömmer ju bara bort lösen. Så nu är jag ingen regelbunden snokare i bloggen din längre.
)





Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha Förlåt! Just ja, du får kryssa i kom ihåg lösenordet så det står kvar! Skriver på msn till dig :-) Jaså Gysinge?! GUD VAD MYSIGT gumman!



Då måste jag komma och hälsa på! :-) PUSSSSSAR

2009-04-27 @ 22:18:03
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0