GIRLS

Söndag blev en riktig mys tjej dag:), det hela började med att jag tog en tripp ut till Tärnsjö för att hämta Emma som hade tillbringat hela sin helg där ute. Sen blev det att titta på häsendamerna som hade match mot Söderfors (häsen förorade), sen blev det käk på pizzan (jag, emma, sara och fia), sen tog vi oss en ride i häsen. Bara hängde och hade allmänt mysigt och trevligt:)

På kvälningen var det dax att dra sig in mot gävle igen, Fia blev kvar i häsen medans vi andra drog oss hem till Emma för en film kväll. En riktig mys söndag:D.



På väg mot Östa (utanför tärnsjö) för att hämta Emma.



Det blev en bra lång tripp för mig:P



Vi slog till på en varsin Carlzone jag och emma.



Två glada härliga tjejer;)



Vår "sväng":)


:)







Jag älskar kortet;)



SHit vad vi garva, emmas heta moppe stod parkerad utanför;P



En härlig söndag med underbara flickor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0