Grabbkväll

Jo man kan jo tro att man ska hålla sig borta från dom heta-grabbkvällarna men inte då, Richard han ska då släpa med mig iaf;). Jag som tyckte att jag hade bäddat ner mig så skön hemma i sängen för jag kände mig så dålig, men då skulle dom släpa med mig hem till Kim för att kika på en film var det sagt, men det blev cross stunts för hela slanten. Vid halv ett skulle dom åka till hemlingby för att se Washington-NY Rangers  Åttondelsfinal 1 av 7. Stanley Cup, så då trodde jag att jag kunde smita hem till min säng, men där trodde jag fel jag skulle med även hit. Så nu sitter grabbarna och tittar på matchen medans jag valde datorn en stund.. Han är ju för söt mitt go hjärta:D, ska nog gå och mysa ner mig med honom i soffan en stund och slumra lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0