Grey`s

Det var riktigt längesen jag har tittat så här mycket på tv, har lixom inte blivit av nu förtiden. Men ikväll har det verkligen ängnas tid till tv. Richard och Kim kom med käk, dom hade köpt mc donalds och jag hade beställt båbärssoppa. Lika bra att vara snäll mot magen. Sen har grabbarna suttit farmför datorn och jag fått tid för mig själv framför greys:), men ikväll var det hjärt skärande så jag får zappa iväg vid vissa tillfällen, jag klarar verkligen inte av att se vissa bitar.  En riktig mes är jag , men så äre för ikväll kom det tårar.



Magen är inte bättre än, mamma ringde för ett tag sen och berätta att även hon fått magsjuka. Det är vä nå skit som går. Pappa och syrran var magsjuka över påsken också... så det är väl det man har fått nån släng av. 

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0