H-spåret & mamsellbrudar!

Känns som en toppen dag idag:), det gillar vi.

Ska nu snart bege mig upp till hemlingby spåret för att springa en runda med Richard och hans grabbar eller så får det bli promenad för min del. Har lyckats blivit förkyld, så det kanske är bästa att promenera ist. Huvudsaken är att jag rör på mig iaf:).  Måste hålla mig kry och pigg tills ikväll, för ikväl blire en kväll med dom härliga mamsellbrudarna. Var ett bra tag sen man såg alla dom, ska bli riktigt kul. Fia:) skulle komma förbi innan sen skulle vi gå upp till Hanna. Jag som trodde att jag skulle få sitta och titta på hockey hela kvällen, men nu blev det betydligt mycket bättre. Jag hade totalt glömmt bort att det var mamsellträff i kväll, var ju så längesen det blev bestämmt .

På med motionskläderna för här ska det motioneras:)

Mamselltjejer- kräftskiva 07


 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0