HR

Idag pallade jag mig ut till sandviken för att hälsa på HR (hotell & restaurang programet), Brande följde med han också. Riktigt roligt att träffa alla lärare:), alla var så glada och treviga. Och när jag berätta om min lilla "hemlis" blev alla sjukt överraskade och glada, och önskade oss lyckatill. En av mina favvo lärare vart riktigt taggad så han ska jag så en pling i morgon och försöka övertala, detta kan bli sjukt bra.
Sen har jag och Brade tagit en sväng till gysinge, kikat runt och snacka en hel del. Nu är jag taggad, detta kommer bli grymt:). Nu är jag nyligen hemkommen och ska nog bege mig ut på en prommis med E & S:).



(en konstig kännsla att vara tillbaka på skolan, se alla 3:or komma och bära på studentmössorna. Det fick mig att få rysningar, en längtan tillbaka till härliga tider.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0