IDIOT

Shit vilka idioter det finns, Idag var vi fler som tyckte och tänkte samma sak. Vissa människor är helt otroiga, kan verkligen gå från 0-100. Just nu är det bara en som stopar upp detta, allt står still inget rör på sig. Det är bara ett ända ord som fattas, ett JA! Men han verkar inte fatta vad vi menar, han kan säga en sak en dag och en annan en annan dag. Man blir ju nervös......


Idag har jag verkligen inte mått bra, har problem med magen (ska inte gå in på några ditaljer;)) , illamående och fruktasvärt ont i huvudet och ögonen. Nu har jag bäddat ner mig hemma i sängen omringad av alla flyttlådor som står staplade här bredvid. Helt matt i hela kroppen så nu ska jag försöka vila lite.



/ Mirris


Kommentarer
Postat av: Amanda

usch stackare krya på dig

2009-04-15 @ 16:05:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Jenna

Ska du flytta? Puss

2009-04-15 @ 16:31:14
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0